Spring til indhold

Referatet ord. generalforsamling 2024

Den årlige generalforsamling for Grundejerforeningen Attebjerghøj blev afholdt med aktiv deltagelse fra medlemmerne. Formålet med mødet var at gennemgå det forløbne års aktiviteter, adressere økonomiske spørgsmål, og træffe vigtige beslutninger omkring foreningens fremtid. Dagsordenen omfattede blandt andet bestyrelsens beretning, økonomisk gennemgang, og forslag til forbedringer af fællesarealer og infrastruktur. Med 18 stemmeberettigede medlemmer til stede blev mødet ledet af dirigent Michael Kansager, og alle punkter blev behandlet med grundighed og engagement fra de tilstedeværende.

Her er de vigtigste punkter og beslutninger fra generalforsamlingen:

1. Valg af dirigent: Michael Kansager blev valgt, og generalforsamlingen havde 18 stemmeberettigede medlemmer til stede.

2. Bestyrelsens beretning: Fokus blev lagt på opdatering af vedtægter, problemer med trailer parkering, og kommunikation om fjernvarme. Der blev også nævnt et nyt medlem, Plantevej 29, hvis optagelse krævede en ekstraordinær generalforsamling.

3. Økonomi og regnskab: Der var udfordringer med kontingentopkrævningen, hvilket resulterede i ekstra arbejde. Et betydeligt projekt var oprettelsen af en Kloakfond, hvilket bestyrelsen har allokeret op til 30.000 kr. til.

4. Forslag fra bestyrelsen: Der var en diskussion om trailerparkering, og det blev besluttet at vedtage løsning A, der indebærer et samarbejde med et parkeringsselskab mod en årlig udgift.

5. Valg af bestyrelsen: Flere medlemmer blev genvalgt, og nye medlemmer blev valgt ind i bestyrelsen.

6. Kontingent og budget: Kontingentet forblev uændret på 1.000 kr. årligt.

Nyhedsbrevet:

I henhold til bemærkningen om at tilmelding til nyhedsbrevet ikke virker, idet man efter tilmeldingen ikke modtager besked om nyheder. Så skyldes det lovgivningen om GDPR og privatpolitiker. Når man tilmelder sig nyhedsbrevet sender systemet automatisk en mail man skal acceptere. Denne mail kan lande i ens uønsket/SPAM folder, så vigtigt man kigger i denne mappe. Den automatiske mail kommer indenfor få minutter.